ŚRODA-SOBOTA || 5-8 LIPCA || GODZ. 10:00-2:00 || MIEJSCE G6 i in.

Strefa PRO stanowi przestrzeń do rozmów i dyskusji na temat szeroko rozumianej przedsiębiorczości. Zajmujemy się zarówno zagadnieniami związanymi z tworzeniem nowych przedsięwzięć oraz biznesów, rozwijaniem ich i zarządzaniem nimi, jak i nieco bardziej przyziemnymi tematami pracy, kariery zawodowej oraz pieniędzy.

Zapraszamy zarówno planujących w przyszłości założenie własnej firmy, jak i pragnących pracować i zarządzać swoimi pieniędzmi lepiej, wydajniej, wygodniej i... z głową. Pragniemy inspirować do działania, do pozytywnej zmiany i do rozwijania swoich pasji.

W tym roku zachęcamy do zabrania kawałka Slotu do domu i uruchamiamy program #SLOTtoGO. Z każdego naszego spotkania czy wykładu będzie można wziąć ulotkę, konspekt, notatkę czy jakiś drobiazg i zabrać go ze sobą. Mamy nadzieję, że te drobne pamiątki będą cię inspirować przez cały rok.

Wpadnij do Strefy PRO, tu odkryjesz swoje uzdolnienia, stworzysz sobie plan na biznes, na szukanie pracy, na zmianę, na lepsze sprzedawanie siebie i swoich produktów. Damy ci praktyczne umiejętności, dużo wiedzy i mnóstwo okazji do pozytywnego zakręcenia się na zawodowy rozwój.

#SLOTtoGO   #StrefaPRO

WYWIAD GOSPODARCZY

ŚRODA-SOBOTA || 5-8 LIPCA || GODZ. 10:00-11:00 || MIEJSCE G6

To cykl wywiadów z osobami prowadzącymi bardzo różnorodną działalność zawodową i wybierającymi różne ścieżki kariery. W tym roku proponujemy śniadania z Wywiadem Gospodarczym. Uczestnikom oferujemy komfortowe warunki spożywania najważniejszego posiłku dnia oraz niezbędne wyposażenie, a do tego mnóstwo musztardy gratis! Nie musisz jeść śniadania, kuląc się przed namiotem. Przyjdź, przynieś śniadanko, jedz i zainspiruj się doświadczeniem, wiedzą i pomysłowością naszych gości.

ŚRODA 5.07

“Piwo z rana”

Michał Kochaniewicz, współtwórca browaru kraftowego Fabrica Rara, opowie jak wygląda zamiana domowego hobby w prawdziwy browar i z czym wiąże się codzienność pracy przy takim przedsięwzięciu.

CZWARTEK 6.07

“Czy korporacja to piekło a samozatrudnienie to raj?”

Angelika Chimkowska, autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”, a także członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, odkryje przed nami fakty i mity związane z pracą, widziane z perspektywy osoby, która była „po obu stronach mocy”.

PIĄTEK 7.07

“Barbecue na ostro”

Ryszard Sierotnik i William Scott Shaw, duet odpowiadający za polską markę ostrych sosów Dziki Bill, opowiedzą jak kulinarna pasja staje się sposobem na dodatkowy zarobek i jak zdobywa się dziewiczy rynek w Europie Środkowej.

SOBOTA 8.07

“Siła z pokoju”

DJ Feel-X, czyli Sebastian Filiks, legenda polskiej muzyki hip hop, opowie jak z muzycznej pasji cięcia dźwięków powstało studio i wydawnictwo fonograficzne. Jak zarabia w Polsce artysta sceniczny i czy to zawód lekki, łatwy i przyjemny?

SEMINARIUM STREFY PRO

ŚRODA-SOBOTA || 5-8 LIPCA || GODZ. 17:30-19:00 || MIEJSCE G14 (Cafe Wirydarz)

Proponujemy serię wykładów o biznesie i pracy. W tym roku motywem przewodnim będą „wartości w biznesie”. Zastanowimy się, czy biznes i wartości w ogóle mogą iść ze sobą w parze? Czy w dochodowych przedsięwzięciach liczy się coś poza kasą? Czy reklama musi kłamać? Czy pracodawca powinien łamać kręgosłupy pracownikom, a pracownicy unikać pracy jak ognia?

Pragniemy uporządkować myślowy bałagan, który fiksuje nas, ludzi z misją, w fałszywym przekonaniu, że w zarabianiu nie ma miejsca na etykę. Nasi wykładowcy poszerzą przestrzeń tej dyskusji. Nie będą starali się pokazać dlaczego MOŻNA szukać wartości w biznesie - wyjaśnią dlaczego TRZEBA to robić!

ŚRODA 05.07

„Wartości w biznesie: 7 grzechów głównych”

Jakie są najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu biznesu? Co przeszkadza w owocnej współpracy? Pycha, chciwość, nieczystość… można przez nie stracić nie tylko sumienie, ale zyski, reputację i szansę na rozwój. Przyjdź i posłuchaj, jak tego uniknąć.

Piotr Lusina - przedsiębiorca, doradca biznesowy, coach.

CZWARTEK 06.07

„Wartości w biznesie: wartości pracownika i pracodawcy”

Jakim systemem etycznym powinien kierować się pracodawca, by nie stać się znienawidzonym tyranem, a mimo to osiągać zamierzone cele? Jakie wartości powinny przyświecać pracownikom, by ich praca nie stała się udręką i przekleństwem?

Każdy z nas jest pracodawcą lub pracownikiem i każdy z nas potrzebuje etycznego kompasu.

Małgorzata i Wojciech Nowiccy - autorzy książki „Uzdrowienie Finansów. Jak z Bożą pomocą wyjść z długów?”, od lat pracują na rzecz rozwoju ludzi i organizacji, prowadząc szkolenia, konferencje, warsztaty, coaching i rekolekcje.

PIĄTEK 07.07

„Ergonomia stanowiska pracy, czyli kręgosłup nie tylko moralny”

Wykład o tym jak szanować siebie i swoje ciało podczas pracy, czyli jak zergonomizować swoje stanowisko robocze. Jak unikać najczęstszych błędów i czy to w ogóle możliwe? Jak urządzić swoje stanowisko pracy i jak pracować, by nie zrujnować sobie zdrowia? W co warto zainwestować, a co jest tylko kwestią gustu? Gdziekolwiek pracujesz, jakkolwiek wygląda twoje stanowisko pracy – musisz tego posłuchać, bo lepiej zapobiegać niż leczyć!

Maciej Żłobiński - właściciel firmy Activus. Nietypowy sprzedawca mebli, któremu nie zależy na dużej sprzedaży, ale raczej na optymalnym doborze wyposażenia miejsca pracy. Pasjonat i specjalista w zakresie projektowania stanowisk pracy pod względem ergonomii i psychologii pracy.

Więcej o wykładowcy i priorytetach jego firmy na: www.optymalnebiuro.pl

SOBOTA 08.07

„Wartości w biznesie: zarządzanie przez wartości”

Czy zasady etyczne służą tylko do zachowania równowagi psychicznej współpracowników i spokoju w miejscu pracy? A może wprowadzanie wartości może pomóc osiągać zamierzone cele i zwiększać produktywność zespołu oraz zyski? Jak świadomie modelować system wartości firmy i wszystkich pracowników? Jakie to daje korzyści? Jaka jest tego cena? Przyjdź i posłuchaj, koniecznie!

Cezary Rutka - członek Business Centre Club, prezes firmy konsultingowej Alnair. Wysokiej klasy ekspert zarządzania, wspierający swoją wiedzą duże koncerny, ich prezesów i menadżerów.

PANEL DYSKUSYJNY „DLACZEGO RAZEM?”

SOBOTA || 8 LIPCA || GODZ. 13:00-15:00 || MIEJSCE G14 (Cafe Wirydarz)

Podczas dyskusji postaramy się odkryć dlaczego przedsiębiorcy zrzeszają się w większe grupy, dlaczego łączą swoje biznesy i współpracują. Co im to daje? Jakie to stwarza problemy? Czy to się opłaca? Czy warto o tym myśleć, rozpoczynając nowe przedsięwzięcie?

Gośćmi panelu będą osoby w różny sposób zajmujące się łączeniem i animowaniem środowiska przedsiębiorców, bardzo dużych i całkiem niewielkich biznesów. Wśród zaproszonych między innymi Cezary Rutka z Business Centre Club i Łukasz Kasprzyk, działający w klastrze biznesów kreatywnych Made In Śląsk.

PUNKT KONSULTACYJNY STREFY PRO

ŚRODA-SOBOTA || 5-8 LIPCA || GODZ. 18:30-19:00 || MIEJSCE G6

Myślisz o otworzeniu własnej firmy? Zastanawiasz się, jak rozwinąć swój biznes? Chciałbyś zmienić swoje życie zawodowe? Jeśli szukasz porad dotyczących swojej obecnej lub potencjalnej działalności zawodowej, to w tym miejscu na pewno takie uzyskasz. Indywidualnych konsultacji udzielają nasi seminaryjni mówcy i warsztatowcy.

LINKOWANIE PO PÓŁNOCY

ŚRODA-SOBOTA || 5-8 LIPCA || GODZ. 00:30-2:00 || MIEJSCE G6

Linkowanie to spotkanie osób realizujących różne projekty, angażujących się w różne przedsięwzięcia lub po prostu posiadających talent czy szczególne umiejętności. Jeśli szukasz kontaktów, współpracowników, kolegów po fachu, pomocników, pracy, dodatkowego zajęcia, a może próbujesz zamienić swoje hobby w bardziej dochodowe zajęcie, przyjdź, opowiedz o sobie i o tym, czym się zajmujesz.

W tym roku spotykamy się codziennie po północy i nie musi nas ograniczać czas ani forma. Będzie klasyczny networking, spotkania w formule „fast date”, linkowanie przy grze planszowej, model spotkań „Biznes z Misją”, a nawet „flirt biznesowy”. Wszystko po to, by znaleźć inne osoby, które mogą cię wesprzeć w twoim przedsięwzięciu i dobrze się bawić.

Na spotkanie warto przynieść ze sobą wizytówki, portfolio, zdjęcia czy próbki. Zapraszamy!

WARSZTATY W RAMACH STREFY PRO

ŚRODA-SOBOTA || 5-8 LIPCA || GODZ. 11:00-17:00 || MIEJSCE G6, E3, E4, H1, H5

TURA I   11:00 - 13:00

„Myśleć projektem!”

„Jak zarabiać na swojej pasji”

„Czy naprawdę czas to pieniądz?”

TURA II  13:00 - 15:00

„Kreatywne myślenie - teoria i praktyka. Włącz myślenie!”

„Znajdź pomysł na siebie”

„Sprzedaż nie dla sprzedawców - jak zarażać innych naszymi ideami”

„Skuteczne pisanie - nie tylko zdjęcia kotków”

TURA III 15:00 - 17:00

„Cztery projekty i jeden pogrzeb - czyli tajniki tworzenia biznesu”

„Sekret pełnej sakiewki uczestnika Slotu”

„Pozyskiwanie środków na projekty artystyczne”

„Psychologia zmiany - progress not perfection”

TURA I   11:00 - 13:00

„Myśleć projektem!”

tura 1 / E4 / 12 osób / poziom 1

Prowadzi Wojciech Michalski, prezes stowarzyszenia młodzieżowego "Inicjator Kulturalny Para Buch!". Od wielu lat animator kultury i lider zespołów realizujących różnorodne projekty z zakresu edukacji nieformalnej młodzieży i dorosłych (uczenia się skupionego na uczniu i jego potrzebach).

Warsztaty to dla uczestników możliwość przekucia ich dowolnych pomysłów na konkretne plany oraz zdobycia wiedzy, jak zmienić te gotowe plany w konkretne działania, oparte o metodę projektu. Masz pomysł który chcesz zrealizować, ale nie wiesz jak go "ugryźć"? Przyjdź na „Myśleć Projektem”!

4 tematy odpowiadające 4 dniom, z których każdy będzie dostępny dla "nowych" osób, ale też ci, którzy zdecydują się spędzić z nami wszystkie dni będą mogli poznawać kolejne aspekty realizacji projektu i rozwijać swój pomysł. Będą to więc:

  1.      Co to jest ten projekt, i jak postawić pierwszy krok?
  2.      Od pomysłu do realizacji - przekuwamy pomysł w plan.
  3.      Praktyka współpracy, czyli jak działać, żeby wszystko się udało?
  4.      Ewaluacja: sprawdźmy jakość naszych działań!

Warsztat polega na zderzaniu pomysłów uczestników z prezentowanymi ramami realizacji projektu, odpowiadaniu na kluczowe pytania o cele, rezultaty, formy działań, poszukiwanie słabych i silnych stron pomysłów oraz na poznawaniu terminologii związanej z projektami i zarządzaniem nimi. Wszystko w przyjemnej atmosferze współpracy i pozytywnej energii!

Używamy formy łączącej wykład (prezentacja) z dyskusją, pracą własną i wzajemnym wspieraniem się uczestników. Połączenie metod edukacji pozaformalnej (NFE) z przekazywaniem wiedzy, dużo energii i masa myślenia!

„Jak zarabiać na swojej pasji”

tura 1 / G6 / 30 osób / poziom 1

Prowadzi Piotr Lusina - przedsiębiorca, konsultant biznesowy, szkoleniowiec. Prywatnie społecznik, podróżnik oraz niepoprawny optymista. Aktywnie działa w środowisku przedsiębiorców, a jego pasją jest budowanie strategii rozwoju oraz prowadzenie ludzi i organizacji do jak najefektywniejszego wykorzystania posiadanego potencjału.

Warsztat da uczestnikom wiedzę, dzięki której wyjdą poza szablonowe postrzeganie pracy, lepiej wykorzystają swoje pasje i zainteresowania w życiu zawodowym lub po prostu zbudują biznes na swojej pasji. Chodzi o to, by uczestnicy czuli jak największy FLOW w swojej pracy.

Całość przeplatana życiowymi historiami, praktycznymi przykładami, z dużą dawką dobrej energii i poczuciem humoru. 4 spotkania, 4 moduły, przeprowadzające uczestników od podróży w głąb siebie, aby lepiej odkryć i zrozumieć swój potencjał. Od wyjścia z tym wszystkim na zewnątrz, poprzez skuteczną autoprezentację i stworzenie planu rozwoju dla siebie.

Zajęcia pomogą uczestnikom odkryć ich pasje oraz osobowość biznesową, a także odnaleźć życiową misję. Pozwolą wybrać zajęcie zgodne z naturalnym temperamentem i predyspozycjami, poprawić autoprezentację oraz ułożyć dokładny plan rozwoju kariery.

Jeżeli uważasz, że w życiu chodzi o to, by być sobą i robić to, do czego jest się powołanym - to te warsztaty są dla Ciebie!

„Czy naprawdę czas to pieniądz?”

tura 1 / H1 / 30 osób / poziom 1

Prowadzi Piotr Nabielec, założyciel Produktywni.pl. Wieczny poszukiwacz pasji i potencjału, pomagający ludziom i firmom osiągać swoje marzenia.

Martwimy się o pieniądze, zarabiamy je, inwestujemy, wydajemy - czujemy, że ich ilość jest ograniczona. A jak wydajemy swój czas? Może moglibyśmy robić to mądrzej niż dotychczas? Porozmawiajmy o tym, jak świadomie przeżywać każdy dzień. Środa: jak organizować swój dzień? Czwartek: jak skutecznie planować? Piątek: o roli zadumy i odpoczynku. Sobota: jak poszukiwać celu życia?

TURA II  13:00 - 15:00

„Kreatywne myślenie - teoria i praktyka. Włącz myślenie!”

tura 2 / H5 / 35 osób / poziom 1

Prowadzi Monika Dołębska, która od 18 lat związana jest z branżą kreatywną w Polsce. Dyrektor działu Strategii i Innowacji w międzynarodowych agencjach reklamowych Leo Burnett, McCann Worldgroup, G7. Doradca zarządu ds. innowacji i rozwoju w małych i średnich spółkach. Lider wielu innowacyjnych projektów realizowanych w Polsce i za granicą. Tworzyła strategie reklamowe, nowe produkty i usługi, dla 40 polskich i zagranicznych marek, np. T-mobile, Ikea, Coca Cola, Nestle, O' Loreal, Microsoft, Maspex - Tymbark, Lubella, P&G - Vizir, Wella, Always i wielu innych.  Współtworzyła ponad 300 reklam TV, prasowych i radiowych. Trener kreatywnego myślenia i innowacyjności.

Myśl przewodnia zajęć: „Innowacyjne idee są walutą XXI wieku, a świat należy do tych, którzy umieją je tworzyć”.

Celem warsztatu jest zwiększenie wśród uczestników potencjału kreatywności, poprzez zapoznanie ich z podstawowymi mechanizmami myślenia twórczego oraz wskazanie najczęstszych błędów w myśleniu, blokujących kreatywność.

Uczestnicy nauczą się kilku prostych technik myślowych, pozwalających zwiększyć swój potencjał kreatywny i pobudzić wyobraźnię. Dowiedzą się, jak w łatwy i szybki sposób wygenerować duża liczbę innowacyjnych pomysłów i alternatywnych rozwiązań. Poznają proces kreatywny nieuświadomiony i uświadomiony i dowiedzą się, jak nimi zarządzać, aby osiągnąć pożądane rezultaty na czas. Nauczą się prostych do zastosowania narzędzi inspiracji wyobraźni. Przekonają się, że są kreatywni i będą się przy tym dobrze bawić.

Plan warsztatów:

  1. Wprowadzenie: Co to znaczy, być kreatywnym? Czy jestem kreatywny? Czy możemy zmienić poziom swojej kreatywności? Pułapki myślenia. Myślenie logiczne a kreatywne. Wiedza a kreatywność. Edukacja - pomoc czy przeszkoda? Czego możemy się nauczyć od dzieci? Mistrzowie słabego myślenia. Wyzwania dla umysłu we współczesnym świecie.
  2. Umysł, który generuje wzory. Jak wygląda proces kreatywnego myślenia i poszczególne jego etapy? Myślenie o wysokim i niskim prawdopodobieństwie. Dwa oblicza mózgu.
  3. Praktyka kreatywnego myślenia. Ćwiczenia. Dlaczego widzimy tak mało i każdy inaczej. Oceny sytuacji ZWI - Zalety Wady Interesujące. Poszerzanie perspektywy. Ograniczenia - niezmienne źródło inspiracji. Gdzie leży nasz problem i jak możemy go rozwiązać – drabina celów
  4. Rola inspiracji w procesie kreatywnego myślenia. Skąd je czerpać i jak świadomie poszukiwanie inspiracji przyspiesza proces generowania alternatyw i nowych pomysłów. Podstawowe techniki poszukiwania inspiracji: wizualizacja, prowokacja, przypadek, Brainwritting, 4Friends. Rodzaje inspiracji liniowe i nieliniowe Tworzenie połączeń tam, gdzie inni ich nie widzą.

„Znajdź pomysł na siebie”

tura 2 / H1 / 45 osób / poziom 1

Prowadzi Arkadiusz Nepelski, który na co dzień pokazuje młodzieży, jak w gąszczu wyborów znaleźć pomysł na siebie. W prowadzonych przez niego zajęciach pt. „Znajdź pomysł na siebie” wzięło udział jak dotąd ponad 2500 osób. Prowadził warsztaty na Przystanku Woodstock i szkoląc wolontariuszy Szlachetnej Paczki.

"Spełnienie Własnej Legendy jest jedyną powinnością człowieka." - Król Salem z „Alchemika” Paulo Coelho

Każdy z nas ma konkretną rzecz do zrobienia na tej ziemi. Z jednej strony jest do niej idealnie stworzony, z drugiej zaś, wykonując ją, jest w stanie bardzo dobrze zarabiać. Aby wykonać ten plan, potrzebne są tylko dwie rzeczy: odkryć, jak brzmi nasza osobista legenda oraz znaleźć w sobie odwagę, by zacząć ją realizować.

Nad tymi dwiema rzeczami będziemy pracować na warsztatach. Zajęcia przeznaczone są dla osób szukających swojej życiowej drogi, stojących przed ważnym wyborem: szkoły ponadgimnazjalnej, kierunku studiów bądź pracy.

Warsztat wprowadza do tematyki odkrywania własnego powołania oraz uświadamia, dlaczego znalezienie pomysłu na siebie jest tak ważne. Uczestnicy będą mieli też okazję przeanalizować historię życia współczesnych postaci, które odniosły sukces (ze świata muzyki, sportu, biznesu, literatury) i odkryć znaczenie pasji, talentów oraz własnych wartości w wyborze drogi zawodowej.

Uczestnicy indywidualnie identyfikują własne pasje, talenty, wartości i uczą się jak przełożyć te informacje na decyzje zawodowe. Poznanie różnorodnych sposobów zgłębiania wiedzy o sobie i poszukiwania swojego powołania, pozwoli uczestnikom kontynuować zgłębianie tego tematu.

Zajęcia warsztatowo-wykładowe. Do każdego poruszanego zagadnienia przewidziane są ćwiczenia do wykonania dla grupy, ponadto przykłady są wyjaśniane za pomocą rekwizytów i historii. Uczestnicy otrzymują materiały, które uzupełniają, poszukując swojego "powołania".

W każdy dzień planowany jest ten sam program, codziennie każdy mile widziany.

„Sprzedaż nie dla sprzedawców - jak zarażać innych naszymi ideami”

tura 2 / E4 / 20 osób / poziom 1

Prowadzi Grzegorz Kawałek, dyrektor handlowy All.Biz sp. z o.o. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B i w zarządzaniu zespołem sprzedażowym.

Psychologia sprzedaży to coś niezwykle cennego nie tylko dla sprzedawców, ale także dla liderów różnego rodzaju przedsięwzięć, osób pracujących w grupach czy też po prostu prezentujących innym swoje pomysły i idee - słowem dla każdego.

Praca warsztatowa będzie przebiegać w niewielkich grupach, przerywać ją będą mini-wykłady. Forma warsztatów to np. próby zachowania się w konkretnych sytuacjach lub wspólne szukanie rozwiązań przykładowych problemów.

„Skuteczne pisanie - nie tylko zdjęcia kotków”

tura 2 / G6 / 15 osób / poziom 2

Prowadzi Anna Łagowska, absolwentka filologii polskiej i psychologii, animatorka i specjalistka Public Relations oraz marketingu terytorialnego, doświadczona redaktorka prasowa i internetowa.

Chcesz kogoś zaintrygować i przekonać, chcesz coś zareklamować? Naucz się czarowania słowem. Tylko biała, etyczna magia w najlepszym wydaniu.

Plan warsztatów:

  1. Kto, do kogo, którędy i jak:

- komunikacja i jej bohaterowie,

- dobre praktyki vs bariery i błędy komunikacyjne,

- realizacja celów a budowanie relacji,

- tworzenie person.

  1. Zrozumiałe, poprawnie, stosownie:

Kultura i prostota języka, zasady, przykłady, przydatne narzędzia internetowe.

- jak pisać prosto i zrozumiale,

- powszechne błędy językowe,

- słowa, które ranią i tworzą bariery.

  1. Przekonywanie w praktyce:

- postawy i emocje,

- ciekawe narracje,

- rzeczy ważniejsze (i skuteczniejsze) od słów.

  1. Etyczna komunikacja:

- wybrane techniki wpływu społecznego,

- erystyka,

- manipulacja i obrona przed manipulacją.

TURA III 15:00 - 17:00

„Cztery projekty i jeden pogrzeb - czyli tajniki tworzenia biznesu”

tura 3 / G6 / 30 osób / poziom 1

Prowadzi Krzysztof Burzyński, szkoleniowiec, doradca, bloger, autor poradników i książek z dziedziny rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżera sieci sklepów i rekrutera. Dziennikarz radia Kontestacja.com .

www.krzysztofburzynski.pl

www.strefazoo.info

Warsztat to studium czterech przypadków – różnych przedsięwzięć – po jednym na każdy dzień. Uczestnicy poznają, jak praca nad nimi wyglądała od kuchni. Narzędzia, metody pracy, relacje między zaangażowanymi w projekt osobami, trudności, sukcesy, wnioski.

Uczestnicy będą mogli wypróbować niektóre omawiane narzędzia podczas zajęć. Do każdego tematu będzie możliwość spróbowania jednego z narzędzi na miejscu.

Plan warsztatów:

  1.  Jak pracować z blogerem? Przedstawienie sposobu na wykreowanie się blogera. Ćwiczenia z pytaniami i odpowiedziami, mające na celu uświadomienie sobie swojej wiedzy i sposobu zarabiania na niej.
  2.  Tworzenie gry karcianej. Przedstawienie metody „thinking design” przy projekcie i marketingu opartego o partnerów. Możliwość zagrania w grę karcianą dla chętnych.
  3.  Nieudany projekt - portale tematyczne. Przedstawienie kilku zasad, które doprowadziły do porażki projektu informatycznego. Ćwiczenia z pytaniami i dzielenie się własnymi porażkami z grupą.
  4.  Jak napisać książkę? Przedstawienie 3 sposobów na napisanie książki.  Dzięki ćwiczeniom i pracy w grupie, uczestnicy będą mogli odkryć ich własny sposób na napisanie książki.

„Sekret pełnej sakiewki uczestnika Slotu”

tura 3 / H5 / 30 osób / poziom 1

Prowadzą Małgorzata i Wojciech Nowiccy, autorzy bestsellera „Uzdrowienie Finansów. Jak z Bożą pomocą wyjść z długów?”, instruktorzy kursów online. Od lat pracują na rzecz rozwoju ludzi i organizacji, prowadząc szkolenia, konferencje, warsztaty, coaching i rekolekcje. Oboje pomagają osobom zadłużonym wyjść z kłopotów finansowych.

Uczestnicy warsztatu wyznaczą dla siebie budżet na najbliższe dni oraz zastosują wybrane strategie podejmowania decyzji i dokonywania wyborów. Na koniec wyznaczą sobie cele na czas do następnego festiwalu SLOT, aby wrócić z optymalnym budżetem za rok.

Plan warsztatów:

  1.  Identyfikacja - uczestnicy nauczą się identyfikować już poniesione wydatki na SLOT 2017 oraz wyznaczą swój plan do końca SLOT i zadania do kolejnego dnia warsztatu (POTRZEBY RZECZYWISTE a PRAGNIENIA) - „ile wystarczy?”.
  2.  Realizacja i Kreatywność - uczestnicy poznają i dzielą się pomysłami na obniżki kosztów, możliwości dodatkowych dochodów oraz siłę dzielenia się i przyjmowania. Cel na jeden dzień: powiększ możliwości i podziel się.
  3.  Podsumowanie i Planowanie - uczestnicy podsumowują swoje doświadczenia oraz uczą się wyznaczania Celów długoterminowych ( 1 rocznych) dla siebie, aby za rok dysponować optymalnym budżetem i uzyskać na SLOT 2018 ROZWÓJ I RELAKS.

„Pozyskiwanie środków na projekty artystyczne”

tura 3 / E4 / 20 osób / poziom 1

Prowadzi Anna Soin, konsultantka HR, absolwentka Międzypokoleniowej Szkoły Fundraisingu, działa w wielu stowarzyszeniach zajmujących się m.in. e-learningiem, edukacją, zarządzaniem wiedzą. Inicjatorka i koordynatorka wielu projektów i procesów: biznesowych, edukacyjnych, rozwojowych.

Problemem młodych artystów jest pozyskanie środków na realizację ich projektów. Stają oni przed wyborem. Albo będą robić to, co lubią i żyć bardzo skromnie, zarabiając od czasu do czasu przy pomocy chałtur lub będąc na utrzymaniu rodziców, albo zajmą się pozyskaniem sponsorów na realizację swoich projektów.

Warsztat ma na celu zaprezentowanie różnych metod pozyskiwania środków na realizację projektów artystycznych oraz przećwiczenie umiejętności prezentowania swoich idei i prowadzenia rozmów z potencjalnymi sponsorami. W trakcie zajęć uczestnicy prezentują swoje projekty przed całą grupą, dyskutują o skuteczności prezentacji i dzielą się swoim doświadczeniami pozyskiwania środków. Wspólnie przygotowujemy listę rankingową różnych metod oraz strategie działania dla kilku wybranych projektów.

W ramach warsztatu uczestnicy mają możliwość ściągnięcia sobie ze strony trenera mini poradnika POZYSKIWANIE ŚRODKÓW NA PROJEKTY ARTYSTYCZNE.

Podczas warsztatów uczestnicy prezentują swoje projekty w sposób, który mógłby zachęcić potencjalnych sponsorów do współpracy. Po prezentacjach odbywa się dyskusja na temat wpływu poszczególnych fragmentów prezentacji na jej skuteczność. Wnioski płynące z dyskusji służą poszukiwaniom skutecznych metod i strategii.

Warsztat wzbogacony jest również o studium kilku projektów artystycznych sfinansowanych dzięki różnym metodom fundraisingu, wykład o najważniejszych aspektach poszczególnych metod oraz indywidualne konsultacje.

„Psychologia zmiany - progress not perfection”

tura 3 / E3 / 20 osób / poziom 1

Prowadzi Angelika Chimkowska, ekspert oswajania zmian dla organizacji biznesowych i osób indywidualnych. Autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW, a także członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Posiada unikalny miks doświadczeń managerskich po obu stronach mocy (marketingu jak i sprzedaży). Pracowała dla wielu znanych marek i firm (m.in. Henkel, Lyreco, L’Oreal, Nokia). Więcej na www.chimkowska.com

Celem warsztatu będzie pokazanie tego co ludziom utrudnia zmianę oraz jakie elementy decydują o tym, że zmiana się udaje, a przede wszystkim jest trwała. Warsztat będzie miał formę wykładu z ćwiczeniami indywidualnymi i grupowymi, dyskusją oraz autorefleksją.

Po warsztacie każdy uczestnik wyjdzie z realnym planem na własną zmianę. W warsztacie zostanie uwzględniony ważny aspekt zmiany biznesowej. Niezależnie czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własny biznes, dowiesz się, co zrobić, aby zwiększyć powodzenie zmian w firmie.

Plan warsztatów:

  1.  Wyzwania w procesie zmiany, czyli co nam utrudnia realizację postanowień w życiu i biznesie.
  2.  Bać się, a mimo to działać! O zależnościach pracy mózgu i emocjach w zmianie.
  3.  Silna wola i budowanie dobrych nawyków w codzienności biznesowej.
  4. Jak skutecznie zaplanować zmianę - od potrzeby do realizacji.

 

Do festiwalu pozostało...



Countdown
expired

SloTV

Newsletter