Projektowanie gier

Pomysł. Inspiracja. By powstała gra potrzeba tylko tyle i aż tyle. Zmierzymy się z tworzeniem projektu gry, spróbujemy swoich sił także przy tworzeniu prototypów z papieru i innych materiałów. Ten warsztat jest zarówno dla osób, które marzą o zaprojektowaniu swojej gry, jak i dla tych, które po prostu lubią tworzyć i eksplorować swoją kreatywność. Uczestnicy i uczestniczki doświadczą pierwszych kroków, jakie mogą podejmować projektanci gier, przekuwając w zespołach małą inspirację ode mnie w pomysł na grę, a potem w jej prototyp. 

Konrad Gadzina — absolwent informatyki na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizacja Produkcja gier wideo. Absolwent kursu animatora czasu wolnego i rocznego studium Porozumienia Bez Przemocy oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia rozwoju kompetencji interpersonalnych. Od 2008 roku pracuje jako programista. Od 2017 roku uczy dorosłych programować. Jest Trenerem Mentalnym, prowadzi warsztaty z kreatywności. Autor książki “InspiracJA — o byciu natchnieniem dla siebie i innych”. 

poziom 1 / maks. 30 osób

Miejsce

G1 Cafe Gafa

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej w Poityce prywatności.AkceptujęNie akceptuję