Opis ekip wolontariatu

Szefowie techniki slotowej rekomendują:

Ekipa Instalacyjna

[potrzebujemy jeszcze 3 osób]

Do tej ekipy poszukujemy osób, którzy są gotowi przyjechać do Lubiąża już w 3 lipca do godz. 17:00 (instalacja) oraz zostać do wieczora 16 lipca (deinstalacja). Przez okres samego festiwalu możesz mieć wolne! (jeśli możesz być przez krótszy czas napisz o tym w zgłoszeniu, w razie braków będziemy również chcieli mieć Cię w ekipie) Nie szukamy tylko “tęgich chłopów”. Szefowie ekipy mówią, że liczy się podejście do pracy, a nie sama siła. Mile widziane są umiejętności takie jak: praca zespołowa, znajomość zagadnień technicznych na jakie natrafić można podczas instalacji SAF np. pomoc przy instalowaniu namiotów, budowaniu małych scen, zakładaniu instalacji sanitarnych i innych. W pracy tej ekipy odnajdą się osoby ze zdolnościami manualnymi oraz wyobraźnią pozwalającą zrobić coś z niczego. Ale jeśli nie masz tych cech, jednak chcesz pracować z tą grupą – nadajesz się! Wyzwań jest trochę ale opieka doskonałych szefów jest również!  zresztą, nawet mniej wyzwaniowe zadania tej ekipy w dobrym towarzystwie mają swój urok, a klimat klasztoru w oczekiwaniu na festiwal jest niepowtarzalny. Obiekt ten poznasz dużo bardziej niż pozostali wolontariusze. W czasie instalacji/deinstalacji zapewniamy wolontariuszom nocleg i posiłki.

Ekipa Techniczna 

[potrzebujemy jeszcze 2 osób]

Szukamy tutaj ludzi, którzy mają zdolności do udzielania technicznej pomocy innym ekipom podczas SLOT-u (brzmi skomplikowanie? głównie chodzi o przenoszenie sprzętów i pomoc w awaryjnych sytuacjach). Jeśli z druga osobą dźwigniesz stół – nadajesz się 🙂 My już wiemy, że nawet w noszeniu można być kreatywnym, np. tak by wybrać najkrótszą drogę czy ergonomicznie coś chwycić – spróbujesz się dowiedzieć? Byłoby rewelacyjne gdybyś mogła/mógł przyjechać do Lubiąża w piątek 5 lipca. Grupa ta współpracuje także z ekipą instalacyjną w czasie obozu przedfestiwalowego (7-8 lipca). W tej ekipie obowiązuje kaucja (50 zł) wpłacana przy odbiorze identyfikatora, która będzie zwracana 14 lipca po zakończeniu pracy w dniu demontażu.

Ekipa Ochrony [nabór otwarty!]

Jeśli jesteś chętny do poznania i zrozumienia zasad panujących na festiwalu – to miejsce dla Ciebie!

Do tej ekipy potrzebujemy osób lubiących pracować w grupie, które potrafią właściwie oceniać sytuacje oraz odpowiednio na nie reagować. Podczas dni przygotowań dostarczymy Ci niezbędnej wiedzy by praca w grupie ochrony była bez problemowa. Dyżur trwa 4 godziny, zazwyczaj w parze z drugą osobą.

Od lat niezmiennie obserwujemy jak z uśmiechem i sprawnie działa tak duża grupa osób! Każdy może dołączyć i spróbować!

W tej ekipie wolontariusze zobowiązani są do wpłaty kaucji przy odbiorze identyfikatora (50 zł) która będzie zwracana 14 lipca, po zakończeniu pracy w dniu demontażu.

Ekipa Sanitarna 
[zostały ostatnie miejsca]

Ekipa odpowiedzialna za bieżące sprawy na slocie, zajmuje się utrzymaniem czystości na terenie Slot Art Festival. Dotyczy to kilku obszarów: śmieci, prysznicy, korytarzy w budynkach. Pracujemy w rękawiczkach i często w maseczkach na twarzy (zdarza się, że się kurzy), ale umyć się zawsze gdzie jest! Praca w grupie, nie jest samotnie! Wszystkie materiały są dostępne, trzeba tylko uzupełnić, wyczyścić, wymienić, wyrzucić…

Bez ekipy sanitarki pod platanem utonęlibyśmy w śmieciach, zamiast beztrosko leżeć i chłonąć atmosferę festiwalu!

Również w tej ekipie obowiązuje kaucja (50 zł) wpłacana przy odbiorze identyfikatora, która będzie zwracana 14 lipca po zakończeniu pracy w dniu demontażu.

Ekipa Medyków

[potrzebujemy jeszcze 3 osób]

Do ekipy potrzebujemy osób wykonujących zawody medyczne (ratownik medyczny, ratownik KPP, pielęgniarka, lekarz), posiadające czynne prawo wykonywania zawodu oraz doświadczenie zawodowe. Planujemy dyżury 6-cio godzinne w formie patroli pieszych jak i stacjonarnie w punkcie pierwszej pomocy. Dyspozycyjność najchętniej w okresie 7-14 lipca, jednak możliwy jest, po uzgodnieniu, udział w krótszym okresie.  Również w tej ekipie obowiązuje kaucja (50 zł) wpłacana przy odbiorze identyfikatora, która będzie zwracana po zakończeniu pracy w ustalonym terminie.

Ekipa Tłumaczy [zostały ostatnie miejsca]

Do tej ekipy przyjmujemy ludzi, którzy swobodnie radzą sobie w konwersacji z obcokrajowcami lub potrafią na żywo tłumaczyć z języka ojczystego na obcy (i na odwrót) przed dość sporą publicznością. Bardzo pożądane są wysokie zdolności interpersonalne takie jak komunikatywność, opanowanie w stresujących sytuacjach, otwartość na nowe sytuacje. Osoby takie są zaangażowane w wielu rejonach festiwalu m.in. w tłumaczenia przy warsztatach, pomoc gościom, zespołom z zagranicy itp.

Ekipa Transportowa
[zostały ostatnie miejsca]

Szukamy osób odpowiedzialnie zachowujących się za kółkiem (samochodu osobowego, busa, ciężarówki). Ekipa ta, jeździ w okoliczne miejsca żeby przywieźć potrzebne materiały na festiwal oraz np. odebrać gości, zespoły z lotniska, dworca etc. Dostępności wymagamy w określonych godzinach festiwalu oraz przez cały czas pracy w trakcie dni przygotowań. Przy przyjmowaniu osób do tej ekipy, pierwszeństwo mają osoby, które są gotowe używać do wyjazdów własnego auta (organizatorzy zapewniają zwrot/zaliczkę za paliwo zużyte przy pracach związanych z SAFem).

Przedszkole
[zostały ostatnie miejsca]

Do tej ekipy potrzebni są wolontariusze z wykształceniem pedagogicznym lub z doświadczeniem w pracy z dziećmi, którzy zorganizują opiekę dla dzieci podczas dnia w trakcie trwania festiwalu w Slotowym Przedszkolu.

Ekipa Sceniczna
[mamy komplet!]

Ekipa obecna wszędzie tam, gdzie coś gra na festiwalu. Czy to duża scena, czy doświadczalna, czy warsztaty – bez niej się nie obejdzie. Dba o sprawny montaż zespołów, ustawia i obsługuje światła, podpina i realizuje prostsze nagłośnienia, zapewnia aranżację scen według potrzeb (czasem trzeba na przykład zorganizować fotel lub zbudować coś z drewna – tak, tak, to nie żarty 😉 ). Krótko mówiąc jest w epicentrum wydarzeń muzycznych (i teatralnych…) Jako zabezpieczenie właściwego wykonywania obowiązków pobierana jest kaucja (50 zł) oddawana po skończonym demontażu 14 lipca.

Ekipa Magazynu Scenicznego [mamy komplet!]

Magazyn Sceniczny to miejsce, w którym dział produkcji oraz artyści występujący na Slot Art Festival przechowują swój sprzęt. Zadaniem wolontariuszy w tej ekipie jest przyjmowanie oraz wydawanie przedmiotów, obsługa magazynu, oraz opieka nad powierzonymi rzeczami. Wymagamy umiejętności posługiwania się komputerem oraz srebrną taśmą! Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów do zarządzania magazynami. Warunkiem uzyskania identyfikatora wolontariusza jest wpłata kaucji  8 lipca w wysokości (50 zł) na zabezpieczenie należytego wykonania obowiązków która będzie zwracana 14 lipca, po zakończeniu pracy, w dniu demontażu.

Ekipa Elektryków
[zostały ostatnie miejsca]

Do tej ekipy poszukujemy ludzi, którzy „znają się na robocie” i posiadają uprawnienia sepowskie. Grupa ta, pod okiem doświadczonego elektryka, będzie montować instalacje elektryczne na terenie festiwalu. Poszukujemy ludzi którzy będą gotowi przyjechać do Lubiąża już 3 lipca do godz. 17:00 (instalacja) oraz zostać do wieczora 14 lipca (deinstalacja).

Ekipy Kafejek
[mamy komplet!]

Wolontariusze ekip kafejek pracują w około 20 osobowych grupach wspólnie nad koncepcja, wystrojem, klimatem oraz obsługą uczestników festiwalu takich miejsc jak Cynamon, Kalafior, Metanoia, Kiwi, Gafa, Wirydarz czy Wielki Wóz. Każde z tych miejsc ma określony, niepowtarzalny charakter. Pracując w tej ekipie potrzebujesz mieć ważną książeczkę sanepidowską (książeczka zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych) oraz obowiązuje Cię kaucja (50 zł) oddawana po skończonym demontażu festiwalu w dniu 14 lipca.

Ekipa Buły
[mamy komplet!]

Ekipa zaopatrzenia, która pracuje tylko w godzinach rannych. Jest to świetna propozycja dla osób którym dobrze pracuje się zaraz po obudzeniu oraz dla osób które chcą mieć stałe godziny pracy omijające wydarzenia festiwalowe. Pracując w tej ekipie potrzebujesz mieć ważną książeczkę sanepidowską (książeczka zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych) oraz obowiązuje Cię kaucja (50 zł) oddawana po skończonym demontażu festiwalu w dniu 14 lipca.      

Ekipa Rejestracji
[mamy komplet!]

Ekipa dbająca o to, aby każdy na festiwalu posiadał odpowiednią plakietkę. Jako wolontariusz rejestracji będziesz mieć niepowtarzalną okazję poznania wszystkich (no może prawie wszystkich) ludzi, którzy przyjadą na festiwal. Może to właśnie do Ciebie przyjdą się zarejestrować gwiazdy dużej sceny? Aby zostać wolontariuszem rejestracji należy mieć pozytywne nastawienie do ludzi i nie bać się komputera. Znajomość języków obcych jest bardzo mile widziana (festiwalowicze przyjeżdżają z całego świata). Reszty nauczymy Cię przez udostępnione wcześniej materiały i na miejscu, podczas szkolenia w niedzielę 8 lipca .

Ekipa Informacyjna
[mamy komplet!]

Do tej ekipy potrzebujemy ludzi, dla których komunikatywność oraz ogarnięcie 10 rzeczy równocześnie to żaden problem 🙂 Niezbędna jest dobra organizacja czasu, pamięć oraz wyraźne pismo (brzmi archaicznie? intrygująco? ;)). Osoby z tej ekipy udzielają ważnych informacji w specjalnym punkcie informacyjnym. Ekipa ta zna odpowiedź na prawie każde pytanie uczestnika festiwalu. Do ekipy należy również wyraźne oznakowanie terenu festiwalu w czasie dni przygotowań. Poszukujemy osób odpornych na stres, lubiących kontakt z ludźmi, oraz opanowanych wtedy kiedy po raz setny trzeba odpowiedzieć na ważne pytanie zagubionego uczestnika.

Ekipa Obsługi Gości Zagranicznych
[mamy komplet!]

Tak jak do ekipy Informacyjnej potrzebujemy ludzi, dla których komunikatywność  oraz ogarnięcie 10 rzeczy równocześnie to żaden problem … tak samo tutaj… tylko że w języku obcym! Niezbędna jest dobra organizacja czasu, pamięć oraz lekkość w komunikacji. Osoby z tej ekipy udzielają ważnych informacji w punkcie informacyjnym dla osób odwiedzających festiwal spoza naszego kraju. Poszukujemy osób odpornych na stres, lubiących kontakt z ludźmi, oraz opanowanych wtedy kiedy po raz setny trzeba odpowiedzieć na ważne pytanie zagubionego uczestnika spoza granic Polski. 

You are currently offline

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej w Poityce prywatności.AkceptujęNie akceptuję