Komunikacja biznesowa w internecie i social media

Tura 2 / Miejsce P4 / Poziom 1 / max. 40 osób

Warsztat przedstawia sposoby komunikacji z klientem w Internecie. Różni klienci to różne metody i środki przekazu. Uczestnicy warsztatów poznają najważniejsze sposoby komunikacji w podstawowych mediach internetowych. Zaprezentujemy przegląd możliwości oraz sposobów najlepszego dotarcia do swoich klientów – omówimy blog, newsletter, Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube i podcasty.

Krzysztof Burzyński – od 15 lat węszę w biznesie. Ex menadżer sieci sklepów, obecnie szkoleniowiec i doradca z komunikacji, również online. Współtworzę TEDxKoszalin. Mąż jednej żony i trójki wspaniałych nicponi.

Miejsce

P4 Scena w piwnicy

You are currently offline

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej w Poityce prywatności.AkceptujęNie akceptuję