Marka i branding – jak to się robi?

Seminarium – pasmo Uniwersytetu SWPS

Paulina Kaleta i Krzysztof Waraksa – wykładowcy kierunku Zarządzanie i Komunikacja Społeczna, praktycy brandingu.

Często w zasięgu naszego wzroku jest co najmniej tyle marek, ilu uczestników Slot Art Festival. Problem pojawia się w momencie, gdy nadal chcemy tworzyć nowe, a najlepiej jeszcze innowacyjne, kreatywne i lepsze-od-konkurencji. Jaką optykę przyjąć, by nasza marka odpowiednio rezonowała wśród naszych konsumentów? Czy to w ogóle możliwe? ZOBACZYMY.

Paulina Kaleta – Człowiek orkiestra, online 24/7. Stres i kryzysy popija poranną kawą, słuchając jednocześnie najnowszych doniesień z branży. Agent do zadań specjalnych w agencji digitalowej FROGRIOT; wcześniej pracowała jako komunikacyjny ninja dla Uniwersytetu SWPS. W wolnych chwilach obsesyjnie rozmyśla nad poprawnym użyciem przecinków i przyszłością ludzkości.


Krzysztof Waraksa – Konsultant działający na styku strategii i designu. Doradza markom w kwestiach brandingu, współtworząc ich tożsamości. Pasją do innowacji dzieli się w pracy zarówno ze start-upami, jak i korporacjami. Jeden z (wielu) współzałożycieli projektu Brandico. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu SWPS. W wolnych chwilach obsesyjnie szuka podwójnych spacji.


Miejsce

P4 Scena w piwnicy

You are currently offline

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej w Poityce prywatności.AkceptujęNie akceptuję